Als het op de Kien of de Kade op wieltjes loopt, dan is de kans groot dat Caroline daar voor iets tussen zit. Deze Sales & Operations Support wordt namelijk enthousiast van processen optimaliseren en het tackelen van administratieve of operationele problemen. Ontmoet Caroline.

Welke stroming heeft je tot bij Cronos aan de Leie gebracht?

“Eerlijk gezegd ben ik bij Cronos aan de Leie terechtgekomen door familiale omstandigheden. We zijn niet lang voor mijn start hier helaas ons kindje onverwachts verloren. Dat zorgt ervoor dat je de zaken in een ander perspectief plaatst. Daarvoor werkte ik als Digital Producer/Project Manager op grote klanten (o.a. TVH, Arteveldehogeschool, Telenet, Solidaris …), wat vaak stress met zich meebracht en ook redelijk wat tijd in mijn leven in beslag nam. Vroeger genoot ik ervan om die functie uit te oefenen, maar ik merkte dat het me eigenlijk niet meer zo gelukkig maakte … Een administratieve functie achter de schermen sprak me meer aan. Zo kon ik het verlies een plaatsje proberen te geven, mezelf terugvinden als persoon en terug leren te genieten van het moois van het leven.

Als Project Manager had ik enkel ervaring met de facturatie van mijn eigen projecten. Maar net die achtergrond maakt o.a. de facturatie en over het algemeen mee zijn in bepaalde flows makkelijker – dat komt van pas.”

Waarom ben je met Cronos aan de Leie in zee gegaan?

“Tijdens het sollicitatiegesprek was er ontzettend veel begrip voor mijn situatie. Toen ik binnenstapte bij Cronos aan de Leie, voelde ik die warmte meteen – iets wat toen echt deugd deed. Cronos aan de Leie staat voor flexibiliteit, openheid en vertrouwen in elkaar. Ook was mijn functie eigenlijk volledig nieuw voor hen en voor mezelf, dus ik kon ik mijn takenpakket mee vormgeven en nadenken over hoe we facturatie en operationele zaken zouden kunnen verbeteren. Het idee dat nog niet alles vastlag, vond ik bijzonder fijn. Dat zorgt voor voldoende variatie en uitdaging!”

Wanneer voel jij je als een vis in het water op je werk?

“Ik word eigenlijk echt gelukkig als we bijvoorbeeld een bepaald proces volledig hebben kunnen optimaliseren. Dat geeft zoveel voldoening, voor alle moeite die je er hebt ingestoken. Dan kan iedereen vlotter werken.

Ook als ik mensen met praktische of administratieve vragen en problemen kan helpen. Dat geeft altijd een kleine boost. En verder: door de lieve collega’s. Het is eigenlijk echt thuiskomen op het werk. Hier zijn er geen Mondayblues!”

In welke wateren vaar je al eens vast?

“Soms vergeet ik dat je eerst moet kruipen om daarna pas te leren lopen. Soms kan het voor mij niet snel genoeg gaan en dan loop je jezelf weleens voorbij. We zijn een grote groep dus er zijn veel administratieve uitdagingen, maar ik pak best één probleem per keer aan 😉. Ik durf dus wel eens te veel hooi op mijn vork te nemen.

Het Cronos-netwerk is groot en soms is het nogal zoeken naar bij wie je juist moet zijn met je vraag. Maar elke dag leren we bij en vind ik daarin beter mijn weg.”

Welke zeeën hoop je nog te kunnen bevaren bij Cronos aan de Leie in de toekomst?

“Ik hoop nog veel te mogen bijleren over facturatie, boekhouding en hoe klantencontracten en zo in elkaar zitten, maar ik wil ook nog veel zaken kunnen optimaliseren.

Eigenlijk wil ik, net zoals ik vroeger alle ins en outs over project management wist, dat ook ga weten over facturatie en operationele zaken. Zo kan ik mijn collega’s nog beter van dienst zijn.”

Geïnspireerd door het verhaal van Caroline en zin om samen met ons digitale zeeën te bevaren? Neem dan zeker contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek! arrow-right-long