Cronos aan de Leie is een snel groeiend en dynamisch ecosysteem dat inzet op pragmatische digitale modernisatie. We zijn een groep van gedreven, multidisciplinaire professionals die business en technologie elkaar laten versterken. We zijn actief in diverse sectoren en domeinen vanuit een bewuste lokale verankering in West-Vlaanderen.

Om onze ambitieuze plannen verder vorm te geven zijn we op zoek naar ambitieuze mensen met een passie voor excellente dienstverlening en de goesting om onze klanten te helpen groeien.

Ter versterking van ons team zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief medewerker verkoopondersteuning.

In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheren van administratieve taken, voornamelijk op het gebied van facturatie, het bijhouden van klantgegevens en het verwerken van bestellingen. Daarnaast bied je ook ondersteuning aan onze verkoopafdeling door het opstellen van offertes en contracten, het bijhouden van CRM en het coördineren van de initiatie van de dienstverlening.

Je bent een administratief talent met een proactieve en klantgerichte instelling. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en bent een kei in plannen en organiseren. Ervaring in een vergelijkbare functie is een plus, maar zeker geen vereiste.

Wat heb jij voor ons?

  • hands on, analytisch en punctueel
  • Een CRM systeem en MS Office hebben geen geheimen voor jou.
  • Goede administratieve vaardigheden, zoals het opstellen van facturen, facturatie, controle van in-en uitgaande facturen, het bijhouden van klantgegevens, enz.
  • Ervaring met verkoopondersteuning, zoals het opstellen van offertes en contracten, het verwerken van getekende contracten, maken van presentaties, enz.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactieve en klantgerichte instelling.
  • Organisatorisch sterk, en in staat om goed te plannen.
  • Om kunnen gaan met complexe(re) inkoop- en verkoopprocessen
  • Affiniteit met de IT en/of technologie sector is een voordeel.
  • Teamspeler die goed kan samenwerken met andere afdelingen binnen de organisatie.
  • Je voelt je volledig thuis in een diensten gedreven organisatie.
  • Je kan je perfect behelpen in Nederlands en Engels. Frans is een extra.

Wat hebben wij voor jou?

  • Deel uitmaken van een dynamisch groeiend ecosysteem waar we volop inzetten op pragmatische digitale modernisatie en innovatie.
  • Ervaring opdoen in een B2B-omgeving, op het gebied van IT-oplossingen (consultancy mbt Software Development, SaaS, Cloud, AI/ML, etc.)
  • Mogelijkheid om door te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen het bedrijf (coaching - opleiding - training)
  • Een geweldig team waar er aandacht is voor zowel werk als plezier.
  • Een marktconform verloningspakket.
  • Flexibiliteit waar je werkt in onze verschillende fysieke hubs.
  • Nieuwe uitdagingen naarmate het team en het bedrijf groeit.
  • Being part of our company: Deel uitmaken van ons bedrijf: we doen allemaal mee om van onze omgeving een plaats van inspiratie te maken, we weten dat de mensen van ons bedrijf ons bedrijf maken.
  • Maar het allerbelangrijkste: de mogelijkheid om echt impact te maken in het leven van mensen (klanten en collega’s).

Heb je zin in een ambassadeursrol in de IT-sector en wil je je carrière starten in een omgeving waar wordt gewerkt met de nieuwste technologieën? Ben je gepassioneerd over het ondersteunen in de ontwikkeling van nieuwe business opportuniteiten?

Stuur dan je CV en motivatiebrief naar ons op en wie weet ben jij binnenkort onze nieuwe collega!

jobs@cronosaandeleie.be

T.: +32 56 23 88 85

Neem contact met ons op. arrow-right-long